21 نکته اساسی برای یادگیری خیاطی

آموزش خیاطی برای خانم های عزیز

21 نکته اساسی برای یادگیری خیاطی

 21 نکته اساسی برای یادگیری خیاطی

در اینجا 21 نکته اساسی برای یادگیری دوختن برای مبتدیان آورده شده است که به شما کمک می کنند تا سفر خیاطی خود را امروز شروع کنید. شروع هر پروژه یا مهارت جدید همیشه می تواند کمی دلهره آور به نظر برسد ، اما اگر به عنوان یک سفر به این فرآیند فکر کنید ، ممکن است در شروع کار به شما کمک کند. این وبلاگ در حال حاضر بیش از 350 مقاله در مورد آموزش خیاطی دارد ، بنابراین شما مطمئناً تمام توصیه ها و نکات مورد نیاز خود را پیدا خواهید کرد.


یادگیری دوختن
آموزش دوختن
لائوس تزو که فیلسوف چینی باستان بود ، گفت:… ‘سفر هزار مایل با یک قدم آغاز می شود.… خوب ، مطمئناً یک سفر خیاطی با… یک بخیه آغاز می شود! پس قدم اول و بخیه بردارید!

فهرست مطالب مراحل آموزش خیاطی

  • آموزش دوختن - قبل از شروع

  • چرخ خیاطی

  • قیچی و ابزار برش

  • پین ، سوزن و موضوع

  • پارچه

  • الگویی برای دوخت

  • آموزش دوختن - 21 نکته

  • نکته شماره 1: اندازه گیری دوخت

  • نکته شماره 2: نحوه برش پارچه

  • نکته شماره 3: درک نمادهای الگوی

  • نکته شماره 4: مارک پارچه ای

  • نکته شماره 5: چگونگی پین کردن پارچه

  • نکته شماره 6: چگونه می توان درز را برای خیاطی پاشید:

  • نکته شماره 7: نحوه نخ چرخ خیاطی

  • نکته شماره 8: نحوه دوخت درز

  • نکته شماره 9: گوشه ها و منحنی های گیره

  • نکته شماره 10: دارت خیاطی

  • نکته شماره 11: درز بدون سرور تمام می شود

  • نکته شماره 12: نحوه دوخت یک درز فرانسوی

  • نکته شماره 13: نحوه فشار پارچه

  • نکته شماره 14: نوار تعصب خیاطی

  • نکته شماره 15: جمع آوری پارچه

  • نکته شماره 16: گزینه های دیگر برای دکمه های دکمه ای

  • نکته شماره 17: نحوه دوختن زیپ

  • نکته شماره 18: پنج روش آسان برای دوختن یک سجاف

  • نکته شماره 19: آموزش دوخت توپ های بزرگ

  • نکته شماره 20: بخیه های دستی آسان

  • نکته شماره 21: عیب یابی

آموزش خیاطی یادگیری برای خواندن - قبل از شروع کار

قبل از شروع به یادگیری آموزش خیاطی ، بررسی کنید که ابزار اصلی خیاطی خود را داشته باشید.



چرخ خیاطی
افراد غالباً سؤال می کنند که برای شروع آموزش خیاطی به چه نوع چرخ خیاطی نیاز دارم؟ خوب ، جواب هر دستگاهی است. هنگامی که شما تمام کارهایی را که نیاز دارید شروع می کنید یک دستگاه ساده است که می تواند یک کوک مستقیم و ترجیحاً یک زیگ زاگ نیز انجام دهد. حتی فاضلاب های با تجربه به ندرت از بخیه های فانتزی که بسیاری از ماشین های مارک دار استفاده می کنند استفاده می کنند. یک دستگاه را در بودجه خود انتخاب کنید یا یکی از آنها را وام دهید تا به این کار بپردازید. یک سرور که برای اتمام درزها و کشش های دوخت استفاده می شود ، یک لوکس است و کاملاً لازم نیست. می توانید به جای آن ، درزها را کشیده و درزها را روی دستگاه معمولی به پایان برسانید.

آموزش خیاطی - بهترین چرخ خیاطی

بهترین دستگاه برای بودجه شما - در این مقاله پیشنهادهایی برای خرید یک دستگاه جدید در بودجه شما ارائه می شود.
چرخ خیاطی در مقابل - این تفاوت های بین ماشین ها را توضیح داده و به شما در انتخاب صحیح کمک می کند.
قیچی و ابزار برش
یک جفت تیز قیچی خیاطی و یک جفت ارزان تر برای برش الگوی کاغذ ، تمام آنچه شما نیاز دارید است. مقاله خود را در مورد ابزارهای برش بخوانید تا اطلاعات بیشتری در مورد اینها کسب کنید.


انواع پین و انواع نخ وجود دارد ، اما تمام آنچه شما برای شروع به یادگیری دوختن نیاز دارید مجموعه اصلی پین های سر پلاستیکی و برخی از موضوعات پلی استر همه منظوره است.

سوزن های چرخ خیاطی باید متناسب با پارچه شما باشد. در زیر توصیه می کنم که خیاطی را با پارچه نخی شروع کنید ، بنابراین برخی از سوزن های جهانی را در یک بسته بندی متناسب با اندازه امتحان کنید.
مسیری برای دیدن
سرانجام ، هنگام یادگیری خیاطی ، به چیزی برای دوختن نیاز دارید. وبلاگ من از الگوهای رایگان با کیفیت زیادی برای پروژه های کوچک خیاطی برخوردار است که می توانید با آنها شروع کنید. بر روی بخش پروژه های خیاطی رایگان از فهرست وبلاگ کلیک کنید و به دنبال چیزهایی که دوست دارید ، بروید.

بالش پاکت را به عنوان یکی از ساده ترین پروژه های شروع کننده توصیه می کنم. ملافه و لباس عروسک نیز عالی هستند زیرا از پارچه زیادی استفاده نمی شود.

الگوی لباس

از طرف دیگر ، اگر از خرید مطمئن برای الگوهای خیاطی برخوردار هستید و چیزی ساده مانند الگوی لباس دهقانان را با گردن الاستیک انتخاب می کنید. به دنبال الگوهایی با زیپ یا دکمه الاستیک باشید. شلوارک یکی دیگر از گزینه های مبتدی آسان است و برای دوختن واقعا رضایت بخش است.


یادگیری برای دیدن - 21 نکته
برخی از بهترین یادگیریها را برای دوختن نکات زیر و خواندن متقابل به مطالب مفصل بخوانید. به زودی شما در مسیر موفقیت خود در مسیر موفقیت در خیاطی خواهید بود. نگران نباشید ، شما در هنگام یادگیری می خواهید یاد بگیرید!


نکته شماره 1: اندازه گیری برای آموزش خیاطی
قبل از شروع سفر خیاطی ، از اندازه گیری های بدنتان نقشه بکشید. به نمودار چگونگی اندازه گیری نگاهی بیندازید و سپس یک نقشه بدنه برای خود تهیه کنید. این به شما کمک می کند تا دقیق ترین اندازه گیری ها را انجام داده و هر بار که می توانید از پوشاک مناسب استفاده کنید ، اطمینان حاصل کنید.

مطالعه بیشتر: اندازه گیری های دوخت

اندازه گیری برای دوخت

اندازه گیری برای خیاطی

نکته شماره 2: چگونه می توان پارچه را پاک کرد
پس از انتخاب الگوی خود و تکه پارچه مناسب ، اولین قدم برای ساختن یک پوشاک یا آیتم موفق باید یادگیری برش دقیق باشد. در مورد آماده سازی پارچه ، اندازه گذاری مقاله خود ، دانه پارچه و بهترین ابزار برش برای استفاده در این مقاله مطلع شوید.

خواندن بیشتر:


نحوه برش پارچه برای خیاطی
پارچه خوابیده ، خیاطی چیست؟
ابزار برش
پیش از شستشو
ثبات رنگ
نکته شماره 3: پیدا کردن علائم شفاف
هنگام آموزش خیاطی ، نمادهای موجود بر روی تکه های الگوی می توانند کمی شبیه به یک زبان خارجی به خیاط تازه کار باشند. با خواندن مقاله من در مورد نمادهای الگوی خیاطی ، رمز و راز را از نمادهای الگوی خیاطی بردارید. همچنین ممکن است بخواهید اصطلاحات خیاطی را بخوانید.

نمادهای الگوی
یادگیری دوخت نمادها
نکته شماره 4: نشانگر پارچه
این یک روش عالی برای مشخص کردن تمام جزئیات کوچک در این الگو است. قبل از شروع به دوختن ، دارت ، نماد یا تانک را برجسته کنید. در 3 مرحله آسان نحوه چیدمان پارچه با گچ را بیابید.


نکته شماره 5: چگونه می توانید پارچه را ببندید
همه به راهنمایی نیاز دارند. آیا شما به صورت افقی یا عمودی پین می کنید؟ روشی که شما می توانید آن را ببندید و برش دهید ، می تواند همه تفاوت در پوشاک شما ایجاد کند. راه ایده آل برای رفتن چیست؟ اگر این سؤال را از خودتان پرسیده اید ، در اینجا جواب ...... نحوه چسباندن پارچه را بخوانید.

نکته شماره 6: چگونه می توانید یک درز برای دوختن را تهیه کنید:

 یک تکنیک اساسی است که باعث می شود دنیای تفاوت با کالایی که می خواهید خیاطی کنید ، باشد. قبل از شروع کار ، انواع مختلفی از خراشیدن را برای تأمین پارچه خود بیابید. روشهای قلاب زدن ، ضربه زدن ، کلیپ ها و روش های خراشیدن دستگاه به طور مفصل برای خیاطی مبتدی توضیح داده شده است.


مطالعه بیشتر: چگونه می توان درز را از بین برد

نکته شماره 7: چگونه می توانید یک ماشین چرخ خیاطی بخرید
قسمت اساسی آموزش خیاطی و استفاده از چرخ خیاطی بدیهی است که قسمت نخ! کتابچه راهنمای کاربر کتاب مرجع مورد استفاده است اما برخی از نکات اضافه شده همیشه به شما کمک می کند. قبل از آماده شدن برای معامله واقعی روی دو قراضه تمرین کنید ... خیاطی با دستگاهتان. کتابچه راهنما برای مشاوره ندارید؟ اطلاعاتی در مورد نحوه بارگیری کتابچه های راهنمای آنلاین چرخ خیاطی آنلاین دریافت کنید.


خواندن بیشتر:

نحوه نخ ماشین چرخ خیاطی
سیم پیچ بابین
نحوه استفاده از
نحوه استفاده از چرخ خیاطی
آموزش دوختن با ماشین
آموزش دوختن با ماشین
نکته شماره 8: چگونه می توانید یک درز را ببینید
آنها می گویند تمرین کاملاً عالی است و همین امر با یادگیری دوختن درز است. برای تقویت اعتماد به نفس ، تمام روش های انجام این مهارت و تمرین اساسی را در بعضی از تکه های یادداشت کنید. همیشه درز را روی پارچه ای که می خواهید برای محصول نهایی خود استفاده کنید ، امتحان کنید. بخیه پشت را فراموش نکنید تا ابتدا و انتهای درز اطمینان حاصل شود.

خواندن بیشتر:
نکته شماره 9: گوشه های گوشه ای و مخازن
وقتی یاد می گیرید چگونه منحنی ها را برش بزنید و گوشه ها را ببندید ، چرک و چروک نخواهید داشت. شما هر بار که می خواهید یک ظاهر واقعاً حرفه ای داشته باشید.


نکته شماره 10: داروهای دوخت
هنر آموزش خیاطی دارت وجود دارد که تملق و تمیز خود را به لباس شما خواهد بخشید. انواع مختلف دارت برای دستیابی به بهترین دارت به تکنیک های مختلف و روش های مختلفی نیاز دارند.

خواندن بیشتر:


چگونه می توان دارت را دوخت
چگونه دارت را علامت گذاری کنیم
دوخت دارت
آموزش دوختن دارت
آموزش دوختن دارت
نکته شماره 11: درز بدون سرور به پایان می رسد
همه خیاط ها به اندازه کافی خوش شانس نیستند که یک سرور داشته باشند. با این وجود ، روش های دیگری برای ترمیم یک درز وجود دارد و مطمئن شوید که کار شما با لبه هایی حرفه ای و شسته و رفته به نظر می رسد ، که از بین نمی روند.


درز تمام می شود
چرخ خیاطی در مقابل سرگر در مقابل
نکته شماره 12: چگونه می توانید یک در را ببینید
این درز مناسب برای پارچه های ظریف است زیرا درز به خودی خود به سختی از بین مواد محصور نشان می دهد. این حرفه ای و نرم برای یک پایان واقعاً شسته و رفته است. اگر با ساخت یک بالشتک شروع به یادگیری خیاطی کرده اید ، این درز است که می خواهید از آن استفاده کنید. یاد بگیرید که این درز را انجام دهید و همیشه از نتیجه نهایی خوشحال خواهید شد.



نکته شماره 13: چگونه برای چاپ پارچه
فشار دادن هر قدم از راه قطعاً رمز موفقیت برای هر نوع پوشاک ساخته شده است. این مهارت اساسی اساسی را بیاموزید و همیشه نتیجه نهایی حرفه ای خواهید داشت.

مطالعه بیشتر: نحوه فشار پارچه

نوار تعصب یک لوازم جانبی شگفت آور همه کاره برای تقویت هر پروژه آموزش خیاطی است. بیاموزید که چگونه از این تر و تمیز خلاقانه و چگونگی تزئین ، اتصال یا صرفاً تزئین پروژه های خیاطی خود استفاده کنید.

خواندن بیشتر:

نحوه ساختن نوار
چگونه می توان نوار را بدون ابزار ویژه ای ساخت
چگونه می توان نوار تعصب تک تکه را دوخت
نحوه دوختن نوار تعصب دو برابر
نحوه ساخت نوار تعصب مداوم
نحوه خیاطی گوشه های مربع
انواع نوار
درز محدود
پایان هنگ کنگ
یادگیری دوختن تعصب
یادگیری دوختن تعصب
نکته شماره 15: پارچه جمع آوری
آموزش خیاطی جمع کردن یک مهارت تزئینی خوب است که می توانید از آن برای اضافه کردن چیز دیگری به کالای ساخته شده استفاده کنید. یاد بگیرید ساده ترین راه برای ایجاد کیفیت نگاه مورد نظر خود را برای مورد نهایی. جمع کنندگان می توانند دستمال ، فرم و لهجه تزئینی اضافی را به لباس شما اضافه کنند.

خواندن بیشتر:

نحوه جمع آوری با ماشین
چگونه با دست جمع شویم
تکان دادن (دوخت با نخ الاستیک)
جمع شدن با یک سرگر
چگونه دوختن
گردهمایی با بند ناف
گردهمایی با الاستیک
چگونه Tulle جمع شود
جمع آوری پا
رافلر
جمع آوری پارچه
چگونه پارچه را جمع کنیم
یادگیری به دوخت گاتها
نکته شماره 16: ویژگی های حصارها
اگر تازه شروع به کار دوختن و یادگیری دوختن کرده اید ، ناامید نشوید زیرا گزینه های دیگری برای دکمه چالش برانگیز وجود دارد. نیازی نیست یک پوشاک را با یک دکمه کثیف خراب کنید. ایده های دیگری را امتحان کنید در حالی که با دکمه چرخدار ماشین دوخته شده اعتماد به نفس خود را جلب می کنید.

خواندن بیشتر:

گزینه های دیگر برای دکمه ها
چگونه یک دکمه سوراخ کنیم
نکته شماره 17: چگونه می توانید یک زیپ را ببینید
این روش بستن یک پوشاک می تواند تزئینی ، کاربردی و حتی نامرئی باشد. برای نشان دادن بهترین روش برای مقابله با یک زیپ با دستورالعمل های گام به گام و نمودارها پیدا کنید.

خواندن بیشتر:

چگونه یک زیپ را کوتاه کنیم
چگونه می توان زیپ های فلزی را کوتاه کرد
دوخت یک زیپ
چگونه می توان یک کوسن زیپ دار را دوخت
انواع زیپ
چگونه یک زیپ در معرض دوختن باشد
نحوه پوشاندن انتهای زیپ
نکته شماره 18: پنج روش آسان برای تهیه یک آلبوم
اکنون ما به انتهای یادگیری دوختن یک پوشاک رسیده ایم. پنجه باید مرتباً تمام شود ، در غیر این صورت لباس شما به طرز زیبایی قطع نخواهد شد. در مورد بهترین سجاف برای مناسب پوشاک و پارچه ای که استفاده می کنید اطلاعات کسب کنید.
نکته شماره 19: یادگیری برای دیدن
 واقعا می تواند لمس های نهایی را به پوشاک شما اضافه کند. تزئینی است و دوام نیز می افزاید. 9 نکته برای یادگیری دوخت توپ های بزرگ وجود دارد. قبل از اینکه آنها را روی لباسی که ساخته اید بمالید ، آنها را با قراضه امتحان کنید.


نکته شماره 20: بخیه های دستی آسان
وقت آن است که بایستید و برخی از لمس های نهایی را اضافه کنید. استفاده از کمی تخیل و پیروی از خطوط اصلی لباس می تواند به بعد دیگری از بخیه تزئینی منجر شود.

ایده های ساده اما مؤثر می توانند هنگام یادگیری دوختن ، دنیایی به وجود آورند. برخی از بخیه های دستی آسان را امتحان کنید و خلق خود را تحسین کنید - چیزی اصلی با لمس دوست داشتنی.

مطالعه بیشتر: بخیه های گلدوزی دستی و نحوه گلدوزی

دوخت گلدوزی دستباف گلدوزی
آموزش دوختن گلدوزی
نکته شماره 21: برچسب زدن
هیچ خیاطی برای لیست مبتدیان بدون پیوند به عیب یابی کامل نخواهد بود. اگر مشکلات دستگاه چرخ خیاطی احساس بدی ندارید ، کافی است برخی از این نکات عیب یابی آسان را جستجو کنید و دوباره به یکنواختی دوخت برگردید.

خواندن بیشتر:

عیب یابی ماشین چرخ خیاطی
سوزن دوخت شکستگی را حفظ می کند
چرخ خیاطی موضوع شکستگی را حفظ می کند
بخیه های چرخ خیاطی
درز دوخت هنگام خیاطی
نحوه نخ ماشین چرخ خیاطی
یادگیری برای دیدن - در نتیجه گیری
مبتدیان و فاضلاب های فصلی به طور یکسان قطعاً از این 21 نکته مفید برای یادگیری دوخت لذت می برند. بسیار ممکن است که مسافرتی که از مسیر خیاطی پایین می آید هرگز متوقف نشود! هرگز یادگیری دوختن را متوقف نکنید.

فراموش نکنید که از موتور جستجو در وبلاگ من استفاده کنید ، زیرا اکنون بیش از 350 مقاله دارم. موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و شروع به خواندن کنید.

همچنین به یک بسته بندی سوزن دوخت دستی نیز نیاز خواهید داشت.

خواندن بیشتر:

انواع و اندازه های سوزن چرخ خیاطی

انواع پین

انواع موضوع
سوزن دوخت دست
کیت خیاطی مبتدیان
پارچه
انواع پارچه های بی پایان وجود دارد که می توانید انتخاب کنید ، اما اگر آموزش خیاطی هستید ، این کار را برای شما راحت کرده و با مقداری پنبه لحاف کننده شروع کنید. این پارچه پنبه ای سبک و متوسط ​​100٪ وزن است که صاف و با دوخت بسیار آسان است. تا زمانی که برخی از تست های خیاطی روی پنبه را انجام داده اید ، از پلی استر ، ابریشم ، مخمل ، توری و هر چیز فانتزی خودداری کنید. برای آنهایی که با بودجه ای همراه هستند ، به فروشگاه دست دوم محلی خود بروید و چند ورقه قدیمی قدیمی خریداری کنید. اینها برای آزمایش الگوهای و تمرین یادگیری دوخت بسیار عالی هستند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.