دوره ها و برنامه های آموزش خیاطی

آموزش خیاطی برای خانم های عزیز

دوره ها و برنامه های آموزش خیاطی

کلاس های خیاطی ، دوره ها و برنامه های آموزش شغلی

کلاس های خیاطی در سطوح مختلف ، از مبتدی تا پیشرفته موجود است. آموزش شغلی در این زمینه به طور معمول در برنامه های طراحی مد ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس های خیاطی ، خواندن را ادامه دهید.

مشاهده 10 مدرسه محبوب »

اطلاعات ضروری
کلاس های خیاطی به طور معمول در مدارس مد و کالج هایی که دارای برنامه های طراحی مد هستند ، ارائه می شود و ممکن است به مدرک دیپلم ، گواهی یا مدرک برسند. کار درسی شامل انتخاب مواد ، خیاطی ، لحاف ، پارچه و بخیه هم با دست و هم با ماشین است. تمرین دستی یک قسمت جدایی ناپذیر از کلاس های خیاطی است.

دانش آموزان خیاطی می توانند مهارت های خود را در زمینه ایجاد لحاف ، لباس ، کیف ، لغزنده و پارچه بکار گیرند. بررسی کاربری ها ، تکنیک های خیاطی ، پارچه و نخ ها زمینه کاملی را برای دانش آموزانی که می خواهند شغل خیاطی بدست آورند یا خیاطی را به عنوان یک سرگرمی تفریحی دنبال می کنند ، فراهم می کند.

در اینجا چند مفهوم رایج در کلاس های خیاطی آموزش داده شده است:

انواع پارچه
ماشین آلات دوخت
الگوهای
موضوعات
دکمه ها و زیپ ها
دوخت
لیست دوره های خیاطی
معرفی خیاطی
هدف اصلی این دوره یادگیری دوخت پارچه به همراه نخ است. دانش آموزان یاد می گیرند که با دست و ماشین دوختند. آنها همچنین به مطالعه اصول اساسی چربی زنی ، خیاطی و چسباندن مواد افزودنی به پارچه ها می پردازند. در پایان این دوره ، ثبت نام کنندگان قادر به خواندن و کپی الگوهای و چیدمان هستند.

خیاطی صنعت
این یک دوره مقدماتی برای افرادی است که فقط یاد می گیرند خیاطی کنند. دانشجویان با استفاده از پارچه های صنعتی ، نخ ها و چرخ خیاطی ، ساختن پوشاک حرفه ای و پروژه های دیگر را تمرین می کنند. در این دوره تمرکز بر جدیدترین و حرفه ای ترین تکنیک های خیاطی است که برای ایجاد کالاهای تولیدی استفاده می شود.

لحاف
دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه یک لحاف را برنامه ریزی کنند و بکشند. آنها در ایجاد الگوهای تزئینی و قرار دادن پارچه ها تمرین می کنند. دروس به تکنیک های لحاف کاری ، مانند غلطک AccuCut ، کابین ورود به سیستم ، فیستا ، نه پچ و دامان می پردازند. مباحث دیگر شامل برش دوار و ضرب و شتم بلوک است.

لباس و مد
تمرکز این دوره طراحی و ایجاد اقلام پوشیدنی برای مصارف شخصی یا صنعت است. این موارد ممکن است شامل پیراهن ، دامن ، شلوار و سایر موارد پوشاک باشد. دانش آموزان می آموزند که چگونه آهن ریز و یا دوختن وسایل نقلیه ، سنگهای قیمتی ، دکمه ها ، زیپ و زیورآلات اضافی را یاد بگیرند. تمرکز اصلی بر تناسب لباس با فرم های بدن است.

خیاطی


در این دوره دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه یک کار خیاطی برای مشتری های خصوصی باز و اداره کنند. آنها دوخت ، نخ ها ، مواد و الگوهای مناسب را مورد مطالعه قرار می دهند ، در حالی که تکنیک های خیاطی متنوع را برای مواد دشوار و برش پارچه یاد می گیرند.

دکوراسیون منزل
دانش آموزان در این دوره الگوهای اندازه گیری ، برش و تطبیق را تمرین می کنند. آنها می آموزند که چگونه می توان از این مهارت ها برای ایجاد ملافه ، تخت میز ، روکش مبلمان ، بالش و پرده استفاده کرد. این دوره را می توان به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک برنامه خیاطی کامل انجام داد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.